Skoleskemaer

Søger du et flot skoleskema, som du gratis kan printe? Her kan du se en oversigt over en masse forskellige skoleskemaer, som du let kan udfylde med netop dit skema.

Klik på det skoleskema, som du gerne vil downloade og printe, så åbnes en PDF-fil med det gratis skoleskema.

Skoleskema – skole-tema Skoleskema – fodbold-tema Skoleskema – basketball-tema
    Skoleskema – håndbold-tema Skoleskema – gaming-tema Skoleskema – danse-tema
    Skoleskema – heste-tema Skoleskema – mange farver Skoleskema – lilla pastelfarver
    Skoleskema – grønne nuancer Skoleskema – brune nuancer

Mangler der et gratis skoleskema-design?

Hvis du har et bestemt ønske til et skoleskema, fx om et tema, som vi ikke har herover, så tøv ikke med at kontakte os på: Kontakt@GratisSkole.dk, så vil vi bestræbe os på at opfylde dit ønske.

Gratis skoleskema til print

Vil du gerne have et skoleskema, der er mere interessant end de standard skoleskema-skabeloner, som findes, så kan du finde et fedt skoleskema i oversigten herover.

Alle skoleskemaer herover er gratis og de kan let printes. Som det også fremgår, så har skemaerne forskellige temaer, såsom fodbold, håndbold, basketball og skole-tema.

Derudover er der også skemaer, der er har forskellige farver, så der er noget for enhver smag.

Du kan altså printe et tomt skoleskema, som du let kan udfylde med netop de tider og fag, som du har behov for.